wtorek, 11 lutego 2014

Liga Mistrzów w HD za "piwko"

Czy kiedykolwiek żałowałeś, że nie posiadasz dostępu do telewizji, która transmituje mecze Ligi Mistrzów? Czy kiedykolwiek korzystałeś z "nie do końca legalnych" serwerów stream'owych, aby zobaczyć upragnione spotkanie i to w marnej jakości?

Oczywiście, że tak! Innej odpowiedzi nie mogłeś udzielić. Każdy z nas (no dobra, prawie każdy) choć raz w swoim krótkim, bądź długim życiu chciał obejrzeć mecz, który akurat nie był transmitowany w otwartej telewizji, łącze internetowe ledwo co radziło sobie z buforem piosenki na youtubie, a co mówić o ciągłej ponad 90cio minutowej transmisji meczu.
Wieloletni sponsor Ligi Mistrzów, czyli piwo Heineken postanowił, aby każdy kibic sportowy w Polsce nie musiał zadawać sobie pytania "Dlaczego TVP 1 pokazuje ten mecz a nie inny?!". Rozwiązanie, które proponuje producent złocistego trunku (de facto idealnie nadającego się na wtorkowo-środowe wieczory) zadowoli każdego polskiego sympatyka piłki nożnej. Mianowicie, dzięki GENIALNEMU pomysłowi marketingu piwa Heineken w Polsce, ceną obejrzenia meczu w jakości HD, na super serwerach posiadających idealny hosting będzie jedynie... KOSZT PUSZKI BĄDŹ BUTELKI PIWA HEINEKEN! (Oczywiście zawartości opakowania nie musimy nikomu zwracać :)) Na kapslach bądź zawleczkach będzie znajdował się specjalny kod, który należy wpisać na specjalnie przygotowanej platformie www.liga.heineken.pl. Jeden kod będzie gwarantował obejrzenie jednego meczu ligi mistrzów w jakości HD. Dzięki akcji promocyjnej każdy pełnoletni kibic, będzie mógł usiąść przed swoim komputerem, telewizorem bądź innym urządzeniem z dostępem do internetu i oglądać emocje na najwyższym poziomie popijając zimne, lecz wartościowe piwko.
Podsumowując, akcja wg mojej opinii GENIALNA. Nawet najstarsi górale wiedzą, że piłka nożna i piwo tworzą idealną kombinację. Chcąc zwiększyć sprzedaż produktu jakim jest piwo Heineken, które pomimo swojej rozpoznawalnej marki i ceny zdecydowanie powyżej przeciętnej, Grupa Żywiec trafiła w "10". Popularny "Heniek" nie należy do najpopularniejszego trunku wybieranego przez kibiców, właśnie ze względu na cenę. Grupa znajomych, którzy spotykają się aby obejrzeć mecz piłki nożnej, przeważnie wybiera piwo tańsze niż 4 zł za 0.5 l. Dla porównania popularnego Żubra w promocji możemy mieć za niecałe 2 zł, więc idąc drogą dedukcji w tym momencie liczy się ilość a nie jakość. Taki ruch ze strony działu marketingu na 100% zwiększy sprzedaż. Dlaczego? Mając na uwadze, że kupię jedno droższe piwo i będę mógł obejrzeć dobry mecz w jakości HD, który i tak i tak bym obejrzał w Internecie na słabych serwerach  sam namówię swoich kolegów, aby również kupili sobie jedno droższe "piwko", ponieważ dzięki temu możemy obejrzeć mecz w dobrej jakości bez zbędnego kombinowania z ciągle wieszającymi się serwerami. Na pewno nie będę jedyną osobą, która tak postąpi a jak mówi stare ale sprawdzone przysłowie "Grosz do grosza, a będzie kokosza" i tak samo będzie ze sprzedażą Heinekena. Oczywiście wartością dodaną będzie wdzięczność kibiców i budowanie w nich lojalności opartej na korzyściach, ale o tym innym razem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz